6 Mayıs 2011 Cuma

İncir Reçeli

Tür:
Dram, Romantik
Yönetmen:
Aytaç Ağırlar
Oyuncular:
Melike Güner, Sinan Çalışkanoğlu, Mustafa Uzunyılmaz, Hasan Yalnızoğlu, Nevin Efe, Sezai Paracıkoğlu, Alp Ataman, Barbara Lourens, Batur Belirdi, Halil Sezai Paracıkoğlu, Selim Akgül , Sevim Taşır, Yalçın şeref Ağırlar
Konusu:
Metin 30’lu yaşlarında hayatını TV’lere skeç yazarak kazanan bir adamdır. Yazdığı senaryoları reddedilen bir gün gittiği barda, hayatını tümüyle değiştiren Duygu’yla tanışır. Duygu ve Metin bir masala başlarlar ama sonu başından belli bir masaldır bu...
Fragman:


İncir Reçeli'nin müziği
         Sezai Paracıkoğlu & İsyan Dinlemek isterseniz Tıklayın.
YORUM:
Bana göre filmde ki en güzel söz "Ölümü cebinde taşırken ölümsüz olmak istiyordu" şeklinde başlayan senaryo taslağıydı. İkincisi de Duygu'nun videodaki konuşma sırasında söylediği " Damlalar ne kadar güzel değil mi? Aşağı doğru kaydıkça birbirlerine karışıp büyüyorlar.Ben insanları arabanın ön camına çarpan yağmur damlalarına benzetiyorum. Her şeyi o kadar çabuk tüketiyoruz ki bir gün şoförün camı açabileceğini hiç düşünmüyoruz"
Üçüncüsü ise filmle özdeşleşen "Bana nefes alan hiçbir şeyi sevme hakkı vermediler, bende incir reçelini sevdim.. İncir reçeli sendin aşkım... "
Öleceğini bilerek yaşayan ve hayata bu kadar pozitif bakabilen Duygu karakteri çok güzeldi. Ama Melike Güneri'nin Duygu karakterini tam olarak izleyiciye aktaramadığını düşünüyorum.İnsan var mı böyle bir aşk demeden geçemiyor. Herkes böyle aşklar yaşar umarım.

Dokunmadan sevmek, sevdiğin halde sevgini teninle karşındakine aktaramamak çok kötü. Sorumsuz bir adamın yaptığını tüm ailesi çekmek zorunda kalmış. Karısı kızı kendisi…
Paylaş/Kaydet/Takip et Paylaş

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...